معرفی کیفهای شیک لوازم نوزاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
بازدید : 226
نویسنده : ساک وسایل کودک

10 کیف تا چه اندازه شیک هرگز حدس نمی زنند که آنها کیف نوزاد هستند

 وقتی این کیف های پوشک شیک و واقعی را می خواهید حمل کنید ، مد و کار دست به دست می شوند. یکی را انتخاب کنید و آن را کیف "همه چیز" خود قرار دهید!

به عنوان یک مادر مشغول ، شما یک کیف پوشک می خواهید که تمام زنگ ها و سوت ها را در خود داشته باشد تا در طول روز به شما کمک کند. این می تواند به یک کیف دستی ، کیف شانه یا کوله پشتی تبدیل شود. حتی با پیوستن به پرسه زن همراه است ، بنابراین می توانید شانه های خود را به هم بزنید و خطاهای خود را بدون دست اجرا کنید. فضای داخلی همه چیز را به یک مامان جدید احتیاج دارد: حصیر ضد آب ، نگهدارنده بطری عایق ، دارنده تلفن همراه ، کلید یاب و محفظه قابل حمل کودک. این کیف پوشک بسته بندی شده از ویژگی های آن بسیار شیک است ، ممکن است بخواهید مدت زیادی بعد از اینکه نوزاد کوچک شما از پوشک خارج شود ، آن را حفظ کنید!



این فوق العاده است
از مینا بای همه چیزهایی را که می خواهید در یک ساك لوازم نوزاد دوقلو چک کنید. این کوله پشتی یک کیف ضروری برای هر مامان مد لباس است ، این کوله پشتی دارای روکش ضد آب ، آستین لپ تاپ و یک محفظه بطری عایق بندی شده است. سخت افزار طلا و چرم دانه های سنگریزه آن را به شدت لوکس کرده است. بهترین بخش این است که این کیف پوشک چرمی به اندازه کافی حرفه ای است. این که آیا شما بچه ها را از مراقبت های روزانه یا جت ها در سرتاسر جهان انتخاب می کنید ، این کیف کمک می کند تا شما را به آنجا ببرید.

اگر عاشق مد روز هستید اما ترجیح می دهید محصولات عاری از ظلم و ستم بخرید ، بیش از انتظارات شما خواهد بود. چرم faux به نظر می رسد معامله واقعی است ، و هیچ کس حدس نمی زند که مخفیانه یک کیف پوشک است. حتی پدر خجالت نمی کشد این کیف پوشک را دور خود بچرخاند! این کوله پشتی بسته بندی شده با انواع جیب های داخل آن ، به راحتی همه بطری ها ، دستگاه های پستانک ، مواد غذایی و هر چیز دیگری که کودک شما ممکن است نیاز داشته باشد را سازماندهی می کند. و فراموش نکنید که صفحه قابل تغییر مخمل خواب دار را به یک محفظه به اندازه کافی بزرگ برای نگه داشتن لپ تاپ فراموش نکنید.



وقتی یک مادر شلوغ هستید و باید درب آن را ببندید ، آخرین چیزی که می خواهید با آن کنار بیایید یک کیف پوشک پیچیده است. تمام مشکلات ذخیره سازی خود را با آنها حل کنید
. دستگیره های کوتاه گرفتن باعث حمل این کیسه پوشک از نقطه A تا B می شوند. (همراه با بند شانه قابل جدا شدن نیز وجود دارد.) بطری های داخل محفظه عایق شده را دور کنید و آنها تا چهار ساعت گرم یا سرد بمانند. این کیسه پوشک براق تنها مورد نیاز شما خواهد بود - به اندازه کافی گاه به گاه برای استفاده روزمره اما به راحتی برای موارد رسمی رسمی لباس.



هیچ راز نیست که روزی پاپ ملکه همه مادری است ، بنابراین معقول است که او یک کیسه پوشک از افسانه دارد. رنگ سرخ و سبک ساختاری
در حال حاضر بسیار محبوب هستند ، بنابراین مطمئن شوید که یکی را در حالی که داغ است دستگیر کنید. ما عاشق بطری کولر و پد تعویض هستیم که در داخل این کیف قرار دارد. صاحب بازی مادر با این کوله پشتی جلا.

حمل بطری ، غذا ، پستانک و اسباب بازی ها می تواند حمل و نقل مادر زیادی شود. هر آنچه را که لازم دارید سازماندهی کنید. با اطمینان از 10 جیب مختلف ، مطمئن شوید که فضای کافی برای همه چیزهایی که یک مادر شلوغ می تواند داشته باشد وجود خواهد داشت. به نظر می رسد کیسه ای معمولی است که برای استراحت آخر هفته از آن استفاده می کنید اما کلیه ویژگی های اصلی کیف پوشک را شامل می شود. نگران خرید تسمه هایی برای وصل کردن این کیف پوشک لذتبخش نباشید - آنها قبلاً درج شده اند. سبک طراح با قیمتی عالی ، این کیف را ضروری می کند



اگر به دنبال یک کیف اداری مناسب با کار هستید که به عنوان یک کیف پوشک دو برابر می شود ، دیگر نگاه نکنید.
همه چیز متناسب با خواسته های سبک زندگی شلوغ شما خواهد بود. این ویژگی ها شامل هفت جیب داخلی ، یک پد تعویض ، یک جیب قرص محافظ ، هفت جیب داخلی و حتی یک ناحیه دارای روتختی برای مواردی مانند عینک آفتابی یا تلفن همراه است. این کیسه پوشک نهایی برای مادران شلوغ و شاغل است.



ما وسواس داریم
. و خبرهای خوبی برای مادرانی وجود دارد که دوست دارند کالاهایی را که عاری از ظلم و ستم هستند بخرند - این آهنگ دانه انار وگان است! جفت های چاپی گل و سیاه و سفید داخل رنگ کاملاً با رنگ بیرونی زیبا. این رقص درجه یک ، تمام فضایی را که می توانید در کیسه پوشک بخواهید ، دارد. تکمیل تسمه های چرخ دستی ، تعویض صفحه و یک جیب محافظ iPad ، چه چیزی را دوست ندارید؟ کیف جدید پوشک مورد علاقه خود را با یک جفت شلوار جین لاغر و آپارتمان برای ظاهری زیبا بچرخانید.
با وجود طیف گسترده ای از گزینه های شیک امروز در بازار ، جای تعجب ندارد که حتی مارک جیکوبز کیف نوزاد مادرکر درست می کند. بازی های سبک مادران را با آن خرد کنید. نایلون سبک وزن ، تمیز کردن آن را آسان می کند و اندازه آن باعث می شود تا تمام محتویات داخل کیسه یک سیلچ باشد. این کیف کودک نیز دارای یک پد تعویض تاشو است. شما می خواهید قبل از رفتن ، یکی از این زیبایی های گل را بگیرید.
از تاریخ بازی در پارک بروید تا شبهای عاشقانه با تاریخ. کاربردی و جادار ، این کیسه لحاف مناسب برای هر مادری که می خواهد بدون پوشاندن بانک یک کیف پوشک شیک بپوشد ، مناسب است. سبک مینیمالیستی باعث می شود این کیف از نظر بی شماری متفاوت به نظر برسد و بندهای چرمی وگان آن را بدون ظلم و ستم جلوه می دهد. فضای داخلی مقاوم در برابر آب بدین معنی است که می توانید بطری های زیادی را بدون نگرانی در مورد ریخت و پاش ها حمل کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com